Select Page

Kuinka tunnistamme todellisen Mestarin?

 

SMCH-Secretul

Puhunut Korkein Mestari Ching Hai

 

Se on todella helppoa! Ensinnäkin todellinen Mestari ei hyväksy lahjoituksia omaan käyttöönsä, koska Jumala vain antaa, eikä koskaan ota. Toiseksi Hänen on annettava sinulle todiste valaistumisesta. Jos esimerkiksi joku väittää, että hänellä on Valo, Hänen täytyy myös antaa sinulle Valo tai osoittaa, että sinäkin voit kuulla Jumalan Sanan. Kuka tahansa joka voi antaa sinulle todisteen Valosta ja Jumalan Sanasta, sellaiseen henkilöön voit uskoa. Guru tarkoittaa Valon antajaa, pimeyden poistajaa. Kuinka muuten tietäisit, että Hänellä on jotain tarjottavaa?

Väärä mestari ilmoittaa aina pienistä ihmeistään, todellinen Mestari ei tee sitä koskaan. Jos Hänen on pakko tehdä niin, Hän toimii aina salassa. Ainoastaan oppilas saa tietää, ja silloinkin vain kun se on välttämätöntä, jos kysymyksessä on hänen pelastamisensa vaarallisesta tilanteesta tai parantaminen sairaudesta, henkinen apu tai henkisen kehityksen nopeuttaminen. Silloin oppilas saa tietää Mestarinsa arvon.

Todellinen Mestari voi vain antaa, eikä ottaa. Hänen oppilaansa elävät mukavasti, mutta Mestarin on kärsittävä. Siksi sanotaan, että Jeesuksen oli kohotettava ihmiskuntaa ja että Hänet oli ristiinnaulittava. Hän ei voinut nauttia mistään etuoikeuksista. Siksi ihmiset solvasivat Häntä ja ristiinnaulitsivat Hänet. Joka tapauksessa kun opit tämän menetelmän, Jumalan voima suojelee sinua sataprosenttisesti. Vain Mestari yksin joutuu kokemaan kaikenlaisia kärsimyksiä, jotta muut saisivat nauttia. Mutta tämä on vanhempana olemisen hinta! Lapset saavat nauttia kaikenlaisista mukavuuksista, ja vanhempien on tehtävä ankarasti työtä elättääkseen heidät, ja he joutuvat kantamaan kaiken vastuun.

 

K: Kuinka ihminen tunnistaa oman Mestarinsa? Voiko henkilöllä olla useampi kuin yksi Mestari?

M: Luulenpa, että yksi Mestari riittää. Jos opiskelet yhden Mestarin kanssa, siinä on jo paljon oppimista, miten voisit opiskella kahden tai kolmen kanssa? Et pysyisi edes kannoilla, puhumattakaan kahden kanssa opiskelemisesta. On olemassa eriasteisia Mestareita, mutta sinun tulisi tuntea ja rukoilla, että löytäisit korkeimman, parhaan, jotta saisit vapautuksen yhden elämän aikana. Muuten se vie pitkän ajan. Kyllä, sen voisi saavuttaa kahdessa tai kolmessa elämässä, tai kahdessa tai kolmessa tuhannessa vuodessa. Rukoile siis, että saat parhaan ja hanki vain paras, se olisi vain kaikkein parasta! Ja jos olet vilpitön rukouksissasi, Jumala lähettää sinulle vain parhaan. Pyydä parasta, mikä tarkoittaa, että haluaisit oppia tuntemaan Jumalan jo tässä elämässä ja että saisit jonkun sellaisen, joka auttaa sinua tuntemaan Jumalan. Muuten Hän lähettää luoksesi sellaisen, joka vie sinut joihinkin taivaisiin tai antaa sinulle taikavoimia, tällaista koristetavaraa! Mutta jos rukoilet, että haluat tuntea Jumalan ja vain Jumalan yhden elämän aikana, Hän lähettää luoksesi parhaan, nopeimman, voimakkaimman.

K: Mestari, keitä olivat Hermes, Zoroaster, essealaiset ja gnostilaiset Mestarit? Keitä olivat ensimmäiset Mestarit? Ja mitä tarkoitetaan Suurella Valkoisella Veljeskunnalla?

M: Kaikki todelliset Mestarit ovat Yhtä. Kaikki ovat tulleet samasta lähteestä, ja ylin Mestari on Korkein Mestari, Kaikkivaltias, joka asuu teissä jokaisessa. Kun tulimme ensimmäistä kertaa tänne, olimme Mestareita. Siunasimme maailmaa ja unohdimme kaiken oman voimamme ja kunniamme, ja energiamme kului loppuun, koska kiinnitimme huomiomme ulkonaisiin ilmiöihin. Joten kaikki tänne tulleet Mestarit ovat sellaisia, jotka ovat heränneet tähän tietoisuuteen. He tuntevat todellisen kunniansa ja voivat usein matkustaa todelliseen Kotiinsa, ja He voivat johtaa meidät Kotiin. Ei ole siis tarpeen tehdä erottelua Mestareiden välillä. Kaikki uskonnot on perustettu sen jälkeen, kun Mestari on lähtenyt pois. Siksi meillä on kristittyjä Kristuksen jälkeen, buddhalaisia Buddhan jälkeen jne.

 

 

 

Top