Select Page

Jälleenyhdistyminen Jumalan kanssa tuo Taivaan siunaukset maan päälle

 

SM2014__1405265796_153.1.44.78

Puhunut Korkein Mestari Ching Hai

Varsova, Puola – 11. toukokuuta, 1999

Joka päivä tunnen, että Jumalan armo virtaa yhä enemmän ja enemmän ja ihmiset oivaltavat yhä enemmän tätä Jumalallista armoa. Olen niin innostunut ja niin onnellinen, etten tiedä, kuinka ilmaista sen teille. Joskus tunnen, että minulta loppuu kärsivällisyys, koska työskentelen liian hitaasti Hänen käskyjensä täyttämiseksi. Hän haluaa edetä nopeammin. Mutta ruumiilla on rajoituksensa ja ihmisen mielellä on joskus rajansa sellaisen ymmärtämisessä, mikä on melkein kuin uutta, kuten Jumalan armo, vaikka ei se ole uutta ollenkaan.

Jos Jumala on sanonut, että me olemme Hänen lapsiaan, jos Buddha on sanonut, että meillä kaikilla on sama Valaistunut Olemus, miksi emme voi tulla heidän kaltaisikseen? Meidän on elettävä loistokkuuden elämää, viisauden elämää, onnellisuuden elämää, älykkyyden elämää, positiivisen voiman elämää. Meidän täytyy, koska me olemme Jumalan lapsia ja me voimme tehdä sen. (Taputuksia) Tietysti näytän teille, miten. Eikä se maksa meille mitään nyt, myöhemmin, ennen tai jälkeen, se ei koskaan maksa sinulle yhtään mitään, koska Jumalan valtakunta on sinun. Ei ole niin, että annan sen sinulle, joten en voi ottaa sinulta maksua sellaisesta, mitä sinulla jo on. Eikä ole olemassa mitään sellaista, mitä haluat, mitä Hän ei antaisi sinulle. Hän pitää huolta elämäsi pienimmistäkin yksityiskohdista, kuten herättää sinut, kun olet myöhässä. Todella! Tämän kiireisen aikataulun aikana Hän pitää minusta huolta sellaisella pikkutarkkuudella, että itken joskus. Menen aina vieraaseen maahan melkein ensimmäistä kertaa, enkä tiedä, miten mennä minnekään; Hän laittaa minut aina hyvään hotelliin ja kiinalaisen ravintolan, aulacilaisen ravintolan tai minkä tahansa viereen, jotta minulla on kaikkea, mitä tarvitsen. Muutoin olisin luultavasti nälkäinen.

Joka päivä ihmeitä tapahtuu elämässämme, kun kerran olemme saaneet uudelleen yhteyden Jumalaan. Kaikki, mitä meidän täytyy tehdä, on vain istua ja yrittää kuunnella, mitä Hän sanoo. Tässä kaikki mitä meidän täytyy tehdä. Tämän takia kutsumme sitä meditaatioksi, hiljaiseksi yksityiseksi rukoilemiseksi tai Jumalan mietiskelemiseksi – miksi tahansa haluatkaan kutsua sitä. Se on vain hiljaista kommunikointia Jumalan kanssa, jotta tiedämme, mitä tehdä elämässämme. Sen jälkeen emme ole koskaan huolissamme mistään, koska tiedämme, että Jumala pitää meistä huolta kaikin tavoin. Ennen sitä vaikka asiat menevät sujuvasti, me olemme silti huolissamme, että ne voisivat mennä pieleen myöhemmin.

Mutta kun jokin asia menee pieleen nyt, odotamme ja katsomme, koska tiedämme, että myöhemmin Jumala tuo meidät jonnekin muualle, jossa meidän on tarkoitus olla ja tiedämme, että sen takia asiat menivät aluksi pieleen. Joten elämme rauhassa, turvassa ja rajattomassa Jumalan rakkaudessa elämämme joka sekunti, valveilla ja nukkuessamme. Olemme nimittäin valinneet, että jätämme tämän karkean ja kovan energiatason taaksemme ja olemme valinneet, että nousemme elämän korkeammalle tasolle, joka on olemassa samaan aikaan ja otamme hyvyyden tuolta korkeammalta tasolta.

Ennen tätä hetkeä, jos emme olleet yhteydessä Jumalaan, meidän ainoa mahdollisuutemme oli tämä olemassaolon aineellinen energia. Tämän takia vaikka yritämme parhaamme joka päivä, epäonnistumme usein yrityksissämme ja olemme usein onnettomia, koska tämän maailman aineellinen energia on raskasta ja aiheuttaa meille aina paineita. Mutta uudelleenyhdistymisen jälkeen voimme mennä korkeammalle ja korkeammalle, ja silloin voimme olla selkeämpiä. Tunnemme Jumalan viisauden ja voimme huolehtia asioista paremmin, kun tulemme takaisin alas jälleen. Tämän takia Raamatussa mainitaan, että Taivas on sinun sisälläsi. Se tarkoittaa, että kun hiljennymme ja katkaisemme yhteyden tähän aineelliseen maailmaan joksikin aikaa, voimme löytää jotakin muuta, joka on olemassa meidän sisällämme.

Tämä ei tarkoita ruumiimme sisällä; se on vain tämän aineellisen maailman sisällä oleva toinen maailma, joka on parempi ja paljon iloisempi. Voimme aina mennä ylös ja tulla alas. Voimme elää tässä maailmassa ja myös nauttia Taivaasta samaan aikaan tai ainakin joskus päivän aikana ja sitten myöhemmin jatkuvasti, kun olemme kokeneempia siinä. Näin meistä tulee pyhiä, koska meillä on kaikkea, ja sitten emme halua mitään. Silloin tiedämme että: Herra on minun paimeneni, eikä minulta mitään puutu. Koska on olemassa suurta tyytyväisyyttä, suurta rauhaa ja suurta siunausta, kun olemme jälleen yhdistyneet Isämme kanssa.

Tuolloin meillä voi olla rahaa, mutta emme ole kiinnittyneet rahaan. Meillä on kaikkea sitä mukavuutta, mitä Jumala antaa meille, mutta me voimme heittää sen pois, jos se on tarpeellista. Mutta Jumala ei voisi haluta meidän tekevän niin. Jumala haluaa meidän nauttivan tästä aineellisesta elämästä, kuten myös Taivaallisesta elämästä samaan aikaan. Meillä on molemmat maailmat käsissämme.

Kun aloin etsiä Jumalaa ja sitten tuntea Häntä, luovuin kaikesta, koska minusta tuntui, etten tarvinnut enää mitään muuta kuin Isämme. Olin niin iloinen, että minulla oli Hänet, etten halunnut mitään muuta! Mutta sitten Jumala halusi antaa minulle niin monia asioita – kaiken mitä olin koskaan halunnut tai en edes ollut halunnut. Niinpä sanoin: ”Miksi? En tarvitse niitä.”

Sanoin: “Herrani, selviän ilman ruokaa, selviän ilman juomista ja selviän ilman mitään mukavuuksia. Jos voin nähdä Sinut joka päivä, mitä muuta voisin haluta?” Tuolloin söin vain yhden aterian päivässä ja minulla oli vain kolme paria vaatteita ja makuupussi otettavaksi mukaan, minne tahansa meninkään. Mutta Jumala sanoi minulle: ”Ei. Sinun on muututtava. Sinun on näytettävä maailmalle, että annan sinulle kaiken. Sinun on oltava esimerkkinä loistokkuudesta Taivaassa kuten myös Maan päällä; jotta ihmiset, jotka näkevät sinut, huomaavat, että olen antelias Isä ja että olen Isä, joka pitää huolta kaikista lapsistaan, jotta heillä olisi kaikkea.”

Olin hieman vastahakoinen, mutta tietysti sanoin: ”Ok, Isä, hyvä on. Mitä tahansa sanot, teen sen.” Joten Hän on antanut ja antanut ja siunannut minua runsaasti siitä lähtien. En edes voi käyttää loppuun kaikkea sitä, mitä minulla on. Ja olen sitä mieltä, että Isämme on oikeassa: Minulla tulisi olla rahaa. Nykyään kaikki on hyvin edistyksellistä ja tieteellistä. Oletetaan, että haluaisin tulla katsomaan teitä, minun pitäisi ostaa lippu, mutta en haluaisi pyytää sitä teiltä. Minun tulisi ostaa se itse; se on erittäin hyvä asia.

Jumala on antanut meille ja meidän planeetallemme hyvin edistyksellisen tavan toimia ja aikataulun. Meidän on uudistettava itsemme Hänen armollaan, jotta voimme elää aikakauden vaatimusten mukaisesti tällä kehittyvällä Maa-planeetalla. Voidaksemme käyttää kaikkia näitä uusia keksintöjä ja mukavuuksia, jotka Jumala on meille antanut, me tarvitsemme myös oikeanlaisia välineitä. Sitten voimme käyttää hyväksemme kaikkia uusia tieteellisiä keksintöjä välittääksemme Jumalan viestin veljillemme ja siskoillemme.

Top